PROCEDURA STARTOWA

UserSetable antilag-Launch Control jest to innowacyjna procedura przeznaczona dla VAG 2.0TFSi, 20VT, 2.7T & R32, 1.4 TSi/TFSi, 1.8TSi/TFSi, FIAT/Lancia/Alfa Romeo 1.4 T-jet silników. Procedura pozwala kierowcy możliwość startu z miejsca z pełną mocą.

Możliwość tej opcji istnieje w skrzyni manualnej oraz skrzyni DSG.

Poprzez specjalną kombinacje pedałów użytkownik może wystartować z miejsca z pełną mocą przez Cruise Control switch lub przekładnię DSG

 

Parę słów wyjaśnienia w jaki sposób działa procedura startowa:

Procedura startowa antilag-Launch Control by TurboElita:

 

UserSetable antilag-Launch Control jest jedną z opcji dodatkowych oferowanych przez naszą firmę. To innowacyjna procedura dedykowana dla aut VAG 2.0TFSi, 20VT, 2.7T & R32, 1.4 TSi/TFSi, 1.8TSi/TFSi, FIAT/Lancia/Alfa Romeo 1.4 T-jet silników. Specjalna procedura startowa dba o to, aby kierowca już od startu dysponował pełną mocą silnika (nawet w dolnych partiach obrotów).

Warto pamiętać, że możliwość instalacji tej opcji występuje tylko dla skrzyń manualnych oraz skrzyń DSG.

Jak działa procedura startowa? Wystarczy wcisnąć specjalną kombinację pedałów – w ten sposób uruchomiony zostanie system pozwalający kierowcy wystartować z miejsca z pełną mocą przez Cruise Control switch lub przekładnię DSG.

Poniżej prezentujemy, jak wygląda uruchamianie procedury startowej oraz jak cały system działa w praktyce. Jeżeli jesteś zainteresowany wyposażeniem swojego auta w ten system – zgłoś się do nas, z pewnością pomożemy i zajmiemy się instalacją systemu startowego, po uruchomieniu którego Twoje auto wystartuje z miejsca jak rakieta!

Flat shift

Zmiana biegów z wciśniętym do podłogi pedałem gazu? Jest to możliwe, i to bez tracenia mocy i cennego czasu na zmianę biegu. Specjalny system flat shift pozwala na szybką zmianę biegów, dbając o utrzymanie obrotów na ustalonym poziomie.

Każde auto (i nie tylko) traci moc, obroty i cenny czas podczas zmiany biegów. W zwykłej jeździe nie jest to aż tak istotne (niemniej problem ze stratą mocy podczas zmiany biegów można zauważyć w każdym pojeździe silnikowym), jednak w przypadku auto z turbo, które biorą udział w różnego rodzaju zawodach typu drag race (lub w popularnych ćwiartkach) jest to już problem, który bardzo często dyskwalifikuje z gry o najlepszy czas i najwyższe pozycje. Dlatego w serwisie TurboElita oferujemy możliwość instalacji dodatku – sprawdzony, działający i doceniany przez wielu tunerów flat shift to podstawa, gdy chcesz oszczędzić cenny czas i nie tracić mocy a także momentu podczas zmiany biegów.

Jeżeli chcesz w swoim aucie zainstalować system flat shift – zapraszamy do kontaktu!

Warning light

Słynne warning light, czyli lampka ostrzegająca o awarii silnika – najczęściej pojawiająca się przy wyeksploatowanym filtrze cząstek stałych. Lampka znamionuje problem z silnikiem, bardzo często towarzyszy jej znaczący spadek mocy silnika i nadmierne dymienie. Warning light to synonim problemów z autem. Jeżeli w Twoim przypadku jest podobnie – zgłoś się do nas.

TurboElita to profesjonalny serwis, w którym oferujemy mody do silników, pomiary na hamowni, usuwanie filtrów cząstek stałych (zarówno suchych, jak i mokrych) oraz pomoc w diagnostyce pojazdów. Poradzimy sobie z kontrolką ostrzegawczą, oferując optymalne rozwiązania i sprawiając, że auto znów powróci do dawnej świetności. Modyfikację warning light oferujemy także dla tych, którzy decydują się na usunięcie filtra cząstek stałych.

Chcesz, aby Twój silnik pracował idealnie? Zatem zaufaj ekspertom – przyjedź do naszego serwisu i oddaj auto w ręce pasjonatów, którzy dysponują nowoczesnym sprzętem i technologicznymi rozwiązaniami. Zapraszamy do kontaktu w celu zarezerwowania wizyty.